ÜLDISED

Ettevõtte Juriidiline nimi ja aadress: 
Nimi: RET Trading OÜ
Aadress: Kotzebue tn 18e, 10411, Tallinn  
Regnr: 14951839 
KMKR nr: EE102248197

Üldised tellimistingimused kehtivad RET Trading OÜ (edaspidi nimetatud Vitafood.ee) internetikodulehel Vitafood.ee asuva tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud e-pood) sporditoidu ja tarvikute tellimisel tekkivate õigussuhete kohta. 
Lisaks käesolevatele Üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Vitafood.ee vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, e-poe hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

1.TOODETE TELLIMISE KORD

1.1. Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Vitafood.ee internetikeskkonna kasutajaks. 
Kuidas Tellida; 
1: Valige sobiv toode ja lisage ostukorvi 
2: Ostukorvis täitke ära kohustuslikud lahtrid (Nimi, email, telefoni nr, aadress jne) 
3: Valige sobilik kohaletoimetamise viis (pakiautomaat või Ise järgi) 
4: Kinnitage tellimus, peale mida suunatakse Teid Paysera maksekeskkonda. 
5: Valige sobiv maksemeetod (Pangalink, krediitkaart jne). 
6: Peale makse kinnitamist pangas vajutage nuppu tagasi kaupmehe juurde. 
7: Ost on sooritatud ja kaup tarnitake Teieni 2-4 Tööpäeva jooksul.

1.2. Registreerimise puhul Vitafood.ee saadab Tellijale tema poolt määratud e-posti aadressile kirja juhistega kasutajakonto aktiveerimiseks. 
1.3. Peale kasutajakonto aktiveerimist saab tellija enda poolt määratud kasutajatunnustega siseneda Vitafood.ee internetikeskkonda ning esitada tellimusi. 
1.4. Tellija valib soovitud tooted, määrab iga toote kohta nõutud parameetrid kui on, tasumise ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab tellimuse. 
1.5. Tellitud toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile. 
1.6. Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on võimalik tasuda läbi Paysera liidese. 
1.7. Tellimus jõustub peale tellitud toodete eest tasutud summa laekumist Vitafood.ee pangakontole. 
1.8. Tellitud tooted toimetab vitafood.ee Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas pakiautomaadi kaudu, kulleriga või kliendil on võimalik tulla kaubale järgi ise Tallinna lattu.

1.9 Ostudele lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (Smartpost pakiautomaat 3,00 eurot). 

2. TELLIJA ÕIGUSED

2.1. Tellijal on õigus tellida tooted e-poes Vitafood.ee poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustega. 
2.2. Tellijale saadetav kaup peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Vitafood.ee poolt fikseeritud tingimustele. 
2.3. Tellijal on õigus esitada toodete tellimust ja toodet ennast puudutavaid pretensioone Vitafood.ee aadressil Kotzebue tn 18e, 10411, Tallinn või e-posti aadressi info(ät)vitafood.ee 30 päeva jooksul saadetise kätte saamisest. 
2.4. Tellijal on õigus toodete tellimusest taganeda alates tellimuse tegemisest kuni saadetise kätte saamisele järgneva 14 päeva jooksul. Tellimuse tühistamiseks peab Tellija esitama kirjalikult või e-posti teel avalduse Vitafood.ee aadressile Kotzebue tn 18e, 10411, Tallinn või e-posti aadressile info(ät)Vitafood.ee. 
Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Tellija näitama ära pangakonto numbri ja valdaja kuhu raha kanda. Sularaha tagasimakseid Vitafood.ee ei teosta. Juhul kui Tellija taganeb tellimusest, siis kohustub Tellija tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest. Vitafood.ee tagastab Tellijale tagastatud toodete eest tasutud summa v.a saatmise kulud hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisteate ja toodete saamisest. Tagastamiskulud tasub Tellija. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema originaalpakendis, siltidega ja kasutamata.

3. TELLIJA KOHUSTUSED

3.1. Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed – ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr., krt. nr., postiindeks, linna/asula/ või küla/maakond), kontakttelefon Eestis ning e-posti aadress. Tarnetingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välismaale tellimise soovi korral palume võtta ühendust klienditeenindusega. 
3.2. Juhul, kui Tellija ja saadetise saaja on erinevad, peab Tellija esitama punktis 
3.1. fikseeritud andmed ka saaja kohta. 
3.3. Juhul, kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mitte-täielikud ning ei vasta punktis 
3.1. fikseeritule, ei garanteeri vitafood.ee tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Vitafood.ee Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Tellija. 
3.4. Tellimuse vormistamisega kinnitab Tellija, et on nõus antud tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.

4. JOYBRAEU.EE ÕIGUSED

4.1. Juhul, kui Tellija ei täida antud tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri Vitafood.ee tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast saadetise saatmist.

5. VITAFOOD.EE KOHUSTUSED 
5.1. Vitafood.ee kohustub Tellijani toimetama korrektse ja komplektse tellimuse. 
5.2. Vitafood.ee kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid. 
5.3. Vitafood.ee kohustub Tellija pretensiooni lahendama juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mitte sõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.

6. GARANTII

6.1. Vitafood.ee vahendab müüdud toodetele tootjate garantiid. 
6.2. Käesolevad garantiitingimused puudutavad ainult meie poolt müüdud toodetele. 
6.3. Garantiiperiood kehtib kuupäevast, mis on märgitud arvele. 
6.4. Garantiivahetust teostatakse meie esinduses. Klient toimetab toode originaalpakendis esindusse ja klient kannab kõik kulutused seoses transpordiga. 
6.5. Kui toodete remontimine garantiiajal osutub võimatuks või selle müümine on lõppenud, asendab Vitafood.ee garantiikorras samaväärse või paremaga.

7. Hinnad

7.1. Kõik Vitafood.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20% ja panti 0,10 senti purgi kohta. 
7.2 Vitafood.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.